Bourne legacy - Bourne'un Mirası




2012 The Bourne Legacy Movie

Bugün inat ettim sinemaya gideceğim diye. Aradığım her arkadaşımın da işi vardı. En son babamı aradım ve gece işe gidecekse bile gelmeyi kabul etti. Filmin ilk  yarısı filmi anlamakla geçirdiğimi söyleyebilirim. Bilim için yapılan, vatan hizmeti için yapılan şeylerin arka planında olan şeyleri çözmek. Tipik gizli servis amerikan işi ortaya çıkmaması için infaz işlemi. Askerler vardır tabi ve bu askerler de robot gibidir. Görevini yap, tamamla. Düğmeye bas, tamam. İkinci yarıda işler daha gerilimli, aksiyonlu, bilim kızımız da işin içine girdi ve kahraman aeron da erkek olduğu için olası aşk başladı. Filmlerin olmazsa olmazıdır aşk… kovalamaca sahneleri başarılıydı ve bir sahnesinde babamla geri sar diye bağırdık. Salonda kimse olmadığı için rahattık. Filmin ortasında ve sonunda anladım ki bu filmin devamı çekilecek.

            Son söz olarak İMDb 10 üzerinden 7 vermiş. Bence de bu puan ikinci yarı için yeterli.
Aksiyon, hafif gerilim ve ajan filmlerini sevenlere (tabiî ki Jeremy Renner sevenlere) tavsiye edilir.



13 Yorum:

son yazıma baksana.
görüşürüz.
:)

 

deeptone'un son yazısı üzerine geldim:)

filmi de izlemek istiyordum,düşündüren aksiyonları seviyorum.sanırım biraz öyle.

 

deep teşekkür ederim yazın için :)) Ebru hoşgeldin :) en son gittiğim film resident evil di rezalet sakın gitme ;)

 

seni görmek güzel. resident izlemedim. eskileri izlemiştim. iyi gitmem. uydurmuşlar herhalde. en son sadakatsizlere gittim. haftasonu yazıcim. arada gir işte bilokuna.
:)

 

bir de bak, bloguna sık giriyorum, hemen hemen hergün. ve ne zaman girsem, 20-30 kişi online gözüküyor alla alla.
:)

 

:) tmm tmm vakit buldukça giriyorum işte:) ales de kaldırılmış biraz yüküm hafifledi. sadakatsizlerin yorumunu yazdığında okurum:) tekrar teşekkür ederim:)

 

anladım. kolay gelsin. ben de yaptım senin yaptıklarını. yüksek, tez filan. bloga da zamanın olunca girersin. hem okul hem iş hem evlilik. normal ki. başarılar. blogla ilerde de ilgilenebilirsin.
:)

 

tezsiz yüksek lisans için ales şartı kalkmış. sevinmiştim bende. umarım bu değişir. hangi bölümde yaptın peki, lisansı ve yüksegi?

 

gözlerim parladı, dolu dolu bir blog yazmana şaşmamalı :) süpersin! türkiyede yüksek yapmış olsaydın soru soracaktım sana:)

 

filme gittim ve ben çok beğendim.hatta blogumda da bahsettim,"birinin blogunda okuduğum yorumdan sonra gittim" diye ama sen olduğunu unutmuşum,deeptone hatırlattı:)
teşekkür etmek istedim ben de:)

 

bende sana ve deep'e teşekkür ederim.:)

 

tezinde çalışmalarında kolaylıklar, arada böle uğra işte, ilerde daha aktif olursun ki.
:)

 

Yorum Gönder