Kadın ve tayt


 


Dart tayt giyip de kilolu olan kadın kilosunu daha fazla göstermeyi neden çok seviyor? 
Dikkatimi çekti, bugun saysaydım abartısız en az 15 kişinin böyle olduğunu söyleyebilirdim. 
Bir de tunik gibi bir şey giyseler hadi neyse… poposu resmen açık ve ben buradayım diyor. 
Ya kadın evden çıkarken aynaya hiç mi bakmazsın? 
Sen 60 kilodaki kadın değilsin, varsın bir 100 kilo… 
tamam anlıyorum tayt rahat ama görüntü kirliliği yaratmaya da hakkın yok. 
Onu da geçtim, taytın içindeki iç çamaşırının rengini görmeme de gerek yok. 
Ben böyle düşünüyorsam… kim bilir erkekler nasıl düşünür… 
Allah'tan üsteki kadın gibi giyinen görmedim. gülerdim heralde.

4 Yorum:

haha biran okuyunca korktum bende giyerimde ve az biraz kilom var neyseki fotoğraflarda ki gibi değilim :D
http://www.facebook.com/BloggerBulmaDernegi?ref=hl
bu benim sayfam desteklersen çok sevinirim ve yazılarını paylaşıcam burda sende beğendiğin yazıları paylaşabilirsin herkes okuşur çokta güzel olur :)

 

Göz zevki diyede birşey var :)
Birde selilütlü bacaklarla mini şortlar giyenler var :)

 

Hehe benimde var ama fotograftakiler gbi degil. bloguna ugraacagim eve bir gideyim :-D

 

Yorum Gönder