Tatilde Çektiğim Fotoğraflar

 Altınova ile Salihleraltı arasında kalan Bahçeliköy'e gitmiştik. Dayanamadım Fotoğraf çektim. Sanki bana poz verdi ve bu kare oluştu.
 Tanıştırayım. Bu bayan Rose. Av köpeği olsa da çok akıllıdır kendisi. Her sabah kahvaltıya oturmadan önce Babamdan yemek dilenmeyi ve duygu sömürüsü yapmayı çok iyi bilir.
Bu fotoğrafta bahçemizde olan elma ağacı. Elmaların tam olduğunu söyleyemem ama tadı güzeldi. 
Dikiliden İstanbula dönüşte balıkesirin içinden geçtik. Karşıda balıkesin garı var.
Altınovada bir sokak :)
Bu Fotoğrafın orjinali bunun kadar güzel degil. Bu fotoğraf eski türk filmlerindeki kareleri anımsatıyor bana. Salihleraltı Töykö sitesinin girişinde çektim
Çanakkale'den de geçtim. vapurdayken iskeleyi çektim ve ortaya bu kare çıktı. 

2 Yorum:

Kuzu gerçekten poz vermiş ablası hem de esaslı poz :))

 

evet ve oynamadığı tek ana denk geldim:)

 

Yorum Gönder